گردهمائی هیات های ورزشی شهرستان کامیاران برگزار شد
کشتی کامیاران
Hell In A Cell 2014
Night Of Champions 2014



( تاریخ برگزاری :26 اکتبر ( 5 آبان
: مسابقات ثبت شده
John Cena --- Dean Ambrose
Seth rollins --- Cena VS Ambrose Winner
: مسابقات احتمالی
Aj Lee --- Brie Bella
Rusev --- Shamus
Goldust & Stardust --- Usos
Hell In A Cell 2014 Timer :


John Cena --- Brock Lesnar
Seth Rolins --- Roman Reigns
Shamus --- Cesaro
Dust Brothers --- Usos
The Miz --- Dolph Zigler
Rusev --- Mark Henry
صفحه اصلی عناوین مطالب آر اس اس آرشیو تماس با ما پروفایل طراح قالب
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کامیاران و آدرس koshti.kamyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قهرمانان فعلی




World Heavyweight Champion
Brock Lesnar




Intercontinental Champion
Dolph Zigler





United States Champion
Shamus






Tag Team Champions
Dust Brothers





WWE Divas Champion
Aj LEE


ارسال شده در : جمعه 16 خرداد 1393 ا 21:58
نویسنده :علی آرمین

به منظور بررسی و رفع مشکلات ورزش در شهرستان کامیاران

  

گردهمائی هیات های ورزشی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان ، نماینده مردم شهرستان های سنندج ، کامیاران و دیواندره برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری اداره ورزش و جوانان شهرستان کامیاران، این نشست که در روز 13 خرداد ماه با حضور حامد جولائی ، سالار مرادی ، کریم پیری ، رضاباجلانی و کلیه روسا و نواب رئیسان هیات های ورزشی و مدیران سازمان های مردم نهاد کامیاران در محل فرمانداری این شهرستان برگزارگردید.

 در ابتدای این گردهمائی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کامیاران به ارائه فعالیت های انجام شده پرداخت و گفت: شهرستان کامیاران با 27 هیات ورزشی و 15 هیات ورزشی بانوان در رشته های مختلف مشغول به فعالیت است.

 رضا باجلانی در ادامه حضور و شرکت ورزشکاران در رقابت های و رویداد های مهم را عنوان کرد و به میزبانی جشنواره بومی محلی پالنگان ، مسابقات لیگ دوم فوتسال بانوان کشور و رقابت های دو همگانی پیشکسوتان انتخابی استان اشاره کرد.

 وی موفقیت ها ، عناوین کسب شده ورزشکاران در رقابت های کشوری و حضور در اردهای تیم ملی را ثمره تلاش شبانه روزی هیات های ورزشی و مجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان دانست.

 باجلانی افزود: اداره ورزش وجوانان شهرستان کامیاران با توجه به فرا رسیدن هفته جوان اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان را برگزار نمود تا اعضای ستاد بتوانند با برنامه ریزی در این هفته در حوزه های فرهنگی ، علمی ، آموزشی و ورزشی فعالیت کنند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کامیاران در پایان مشکلاتی همچون کمبود نیروی انسانی و اعتبارات هیات های ورزشی ، عدم وجود اسپانسر ، خوابگاه ، استخر ، خانه های تخصصی و کمبود اعتبارات بخش عمرانی را اعلام کرد.

 

رسیدن به نتیجه دلخواه نیازمند امکانات مطلوب و بیشتر است

 

سرپرست فرمانداری کامیاران در این جلسه با اشاره به فعالیت بیش از 2500نفر در رشته های مختلف ورزشی واستعدادهای فراوان در این شهرستان رسیدن به نتیجه دلخواه را نیازمند امکانات مطلوب وبیشتر دانست وبر توسعه وارتقاء سطح این امکانات تاکید کرد.

 کریم پیری گفت : انتظارات ورزشکاران و جمعیت جوان انتظار بجایی است وبایستی با در اولویت قراردادن فعالیتهای ورزشی وفرهنگی پاسخگوی نیازها ودغدغه های آنان بود.

 وی افزود هرچند نسبت به گذشته زیرساخت های خوبی در شهرستان فراهم شده اما کمبود اعتبارات ومشکلات مالی چند سال اخیر محدودیت هایی ایجاد کرده که انتظار می رود با تدبیروهمراهی نمایندگان محترم ، مسئولان امر واستفاده از ظرفیت های مردمی بتوان بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه ورزش را مرتفع ودرجهت حمایت از ورزشکاران گام های اساسی برداشت.

 پیری موفقیت ورزشکاران را مایه دلگرمی دانست واظهار داشت به منظور تداوم موفقیت ورزشکاران و توسعه فعالیتهای ورزشی  درصدد خواهیم بود با تداوم جلسات وبرنامه ریزی لازم مشکلات سطح شهرستان را با همکاری مسئولان حل وبخشی را که نیاز به پیگیری داشته باشد از مراجع مربوطه پیگیری نماییم.

 سرپرست فرمانداری کامیاران درخاتمه اظهار امیدواری کرد باتوجه به بهبود تخصیص اعتبارات درسال جاری نیازهای این حوزه مهم به بهترین صورت برآورده شود.

 

 توجه به ورزش شهرستان ها در اولویت برنامه هاست

 در ادامه گردهمائی هیات های ورزشی شهرستان کامیاران ، حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد که توجه به هیات های ورزشی و قهرمانان در اولویت و برنامه های کاری ما قرار دارد.

 وی در پاسخ به سوال تعدادی از هیات های ورزشی نسبت به بالا بودن شهریه سالن های ورزشی گفت: کلیه مسئولین ورزشی و روسای هیات ها در بین خانواده ها نسبت درست هزینه کردن در بخش ورزش فرهنگ سازی کنند ، چون پرداخت شهریه سالنهای ورزشی در قبال هزینه های آموزش و پرورش و دیگر کلاس های آموزشی فابل مقایسه نیست.

 جولائی اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر خانواده ها با ورزش بیگانه هستند و نباید شرایط سخت و دشواری را در ورزش فراهم کنیم.

 وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان با یک رویکرد جدید در تقسیم و توزیع عادلانه اعتبارات در شهرستان های تابعه استان اعمال می کند.

 جولائی تصریح کرد: اعتبارات ورزشی کل استان در اواخر سال مالی 92 حدود 800 میلیون ریال بوده است که سهم هیات های ورزشی شهرستان کامیاران از این مبلغ 100 میلیون ریال بود.

 وی در ادامه از تخصیص اعتبار عمرانی مصوب سفر مقام معظم رهبری خبر داد و اظهار داشت که مبلغ 55 میلیارد ریال جهت ساخت پروژهای ورزشی استان اختصاص داده شده که مبلغ 2000 میلیون ریال برای تکمیل و راه اندازی سالن سقف کوتاه شهرستان کامیاران در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در بحث واگذاری اماکن ورزشی گفت: سیاست مجموعه استان این است که برای توجه و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی هیات های ورزشی در اولویت واگذاری می باشند.

 حامد جولائی در ادامه اجرای ساماندهی ورزش استان را در دستور کار خود عنوان کرد و افزود:شهرستان ها می توانند با تشکیل یک شورا در خصوص شرکت یک هیات در مزایده اماکن ورزشی برنامه ریزی شود و درآمد و سودآوری آن با نظارت اداره ورزش و جوانان شهرستان در بین چند هیات جهت امورات خود تقسیم گردد.

 وی با بیان اینکه شهرستان کامیاران یک قطب در رشته های دوومیدانی و وزنه برداری در استان به شمار می رود و ادامه داد که وجود چنین استعدادها و پتانسیل هایی ، می توان با برنامه ریزی های درست در رشته های دیگر نیز موفق باشیم.

 در پایان مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در جهت کمک به هیات های ورزشی مبلغ 50 میلیون ریال به 27 هیات و مبلغ 50 میلیون ریال به تیم فوتسال بانوان کامیاران که به رقابت های لیگ دسته دوم صعود کردند و همچنین مبلغ 20 میلیون ریال جداگانه به هیات های کوهنوردی و سایت پروازی گاوشان اهداء کردند.

 

 برای رفع مشکلات به مدیرکل ورزش و جوانان استان کمک خواهیم کرد

 سالار مرادی نماینده مردم سنندج ، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی در این گردهمائی از حمایت و پشتیبانی خود از مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس شهرستان خبرداد و گفت: برای رفع مشکلات موجود در ورزش استان و شهرستان ها این حمایت صورت خواهد گرفت.

 وی در ادامه افزود: تغییرات در شهرستان در بخش ورزش محسوس بوده و بیشتر سعی بر آن داریم از نیروهای بومی در جهت ارتقاء استفاده نمائیم.

 مرادی اظهارداشت: ملاک و معیار در خصوص انتخاب و انتصاب مدیران در بخش های مختلف ، شایستگی و توانائی و بومی بودن آن است.

نماینده مردم سنندج ، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بحث جذب اعتبارات ورزشی در چند ماه گذشته با وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان ارتباط برقرار کردیم و توانستیم مبالغی در جهت کمک به ورزش شهرستان جذب کنیم.

 وی با بیان اینکه رایزنی ها و ارتباطات صورت گرفته با مقامات عالی رتبه وزارت ورزش و جوانان توانستیم در سال جاری اعتبارات قابل توجهی برای ادامه ساخت استخر شنا ، زورخانه پهلوانی و سالن 1200 نفره کامیاران تزریق کنیم.

 سالار مرادی تصریح کرد: توزیع امکانات و تجهیزات ورزشی باید بصورت عادلانه در بین هیات ها تقسیم گردد تا به یک رضایت جمعی برسیم.

 وی در ادامه توجه و ارزش نهادن به سازمان های مردم را مهم دانستند و گفت باید سمن ها را فعال کنیم تا مشکلات مردم به دست خود مردم حل و فصل شود.

مرادی افزود: سازمان های مردم نهاد در کنار دستگاه ها و ارگان های دولتی بصورت یک بازوی توانمند ظاهر شوند و به آنها در جهت اجرای برنامه ها ، فکر و ایده بدهند.

نماینده مردم سنندج ، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی مبلغ 150 میلیون ریال به هیات فوتبال و همچنین به 24 هیات ورزشی هر کدام مبلغ 5 میلیون ریال و به هیات ورزشهای همگانی و عشایری و بومی محلی هر کدام 30 میلیون ریال و به سایت پروازی گاوشان و هیات کوهنوردی هرکدام 10 میلیون ریال اهداء کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وب

کارشناس تربیت بدنی ودکتری مدیریت ازدانشگاه تهران 1-مربی درجه 2ازجنوب غرب تهران ومربی کشتی تهران وکرج ونظرآباد 2-مربی درجه 2ژیمناستیک 3-داور فوتبال ,والیبال 4-مربی آمادگی جسمانی وشرکت درکنفرانس آسیایی تهران درمورد آمادگی تیم های ورزشی5-مدرس دانشگاه آزاداسلامی وعلمی کاربردی درشرق تهران toofanlight@yahoo.com
Power Ranking

Power Ranking

پاور رنکینگ به تاریخ 10 اکتبر:
1. Brock Lesnar
2. John Cena
3. Seth Rollins
4. Dean Ambrose
5. Dolph Ziggler
6. Randy Orton
7. The Usos
8. Sheamus
9. Aj Lee
10. Paige
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 14743
تعداد مطالب : 286
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1